PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
Zarządzenie nr 52/2024 Dyrektora Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach z dnia 24.09.2024 r. w sprawie ustalenia Procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Zarządzie Dróg i Zieleni w Suwałkach
link do zarządzenia: Zarządzenie nr 52/2024 z dnia 24.09.2024r.pdf
UDOSTĘPNIONE KANAŁY ZGŁOSZENIOWE
UDOSTĘPNIONE KANAŁY ZGŁOSZENIOWE
- na adres poczty elektronicznej: naruszenieprawa@zdiz.suwalki.pl
- korespondencyjnie, na adres Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki z dopiskiem na kopercie „ZGŁOSZENIE NARUSZENIA PRAWA”
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
link do klauzuli: Klauzula informacyjna dokonywania zgłoszeń.pdf
KARTA ZGŁOSZENIA NARUSZENIA PRAWA
KARTA ZGŁOSZENIA NARUSZENIA PRAWA
link do druku karty: Karta zgłoszenia naruszenia prawa.pdf