Dziękujemy za uczestnictwo w konkursie „Gdzie te piękne ogrody i kwieciste balkony”, do zobaczenia w 2024 r
OGŁOSZENIE
Osoby, które brały udział w konkursie „Gdzie te piękne ogrody i kwieciste balkony” i nie odebrały nagród i upoważnień w dniu 10 września 2023r. w parku Konstytucji 3- go Maja, proszone są o zgłoszenie się po odbiór do Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, pokój nr 5 w godzinach 7.00 – 15.00
Termin realizacji upoważnień do 31 października 2023r.
tel. do kontaktu 87 565 99 37
O G Ł O S Z E N I E
Informujemy, że rozstrzygnięcie konkursu „Gdzie te piękne ogrody i kwieciste balkony” odbędzie się w dniu 10 września 2023 r. o godz. 1130 w Parku Konstytucji 3 Maja w Suwałkach w trakcie imprezy „Europejski Dzień Bez Samochodu w Suwałkach”.
Serdecznie zapraszamy !
HARMONOGRAM PRZEGLĄDÓW XXVII EDYCJI KONKURSU
„GDZIE TE PIĘKNE OGRODY I KWIECISTE BALKONY”
Na podstawie oświadczeń wyrażających zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w „Formularzu zgłoszeniowym do XXVII edycji konkursu”, zamieszczamy dane pozwalające na uzyskanie poszczególnym uczestnikom przedmiotowego konkursu, informacji o terminie przeglądu zgłoszonych obiektów.
UWAGA! W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych terminy i godziny przeglądów mogą ulec modyfikacji.
OGŁOSZENIE
Prezydent Miasta Suwałk ogłasza XXVII edycję konkursu p.n.
„GDZIE TE PIĘKNE OGRODY I KWIECISTE BALKONY”.
OBIEKTY W KONKURSIE OCENIANE BYŁY W SIEDMIU KATEGORIACH
- Balkony, tarasy,
- Zieleń na terenie placówek oświatowych,
- Ogródki przydomowe przy budynkach wielorodzinnych (zabudowa blokowa),
- Ogródki przydomowe przy domach wolnostojących i w zabudowie szeregowej,
- Zieleń na terenie zakładów pracy do 1000m2 powierzchni zagospodarowanej zielenią,
- Zieleń na terenie zakładów pracy powyżej 1000 m2 powierzchni zagospodarowanej zielenią.
- Ogrody działkowe wytypowane przez Zarządy Rodzinnych Ogrodów Działkowych
NA LAUREATÓW KONKURSU CZEKAJĄ NAGRODY WYNOSZĄCE OD 250,00 DO 750,00 ZŁ.
POZOSTALI UCZESTNICY OTRZYMUJĄ NAGRODY POCIESZENIA W WYSOKOŚCI 100,00 ZŁ.
NA LAUREATÓW KONKURSU CZEKAJĄ NAGRODY WYNOSZĄCEJ OD 250 DO 750 zł.
POZOSTALI UCZESTNICY OTRZYMUJĄ NAGRODY POCIESZENIA W WYSOKOŚCI 100 zł.
REGULAMIN KONKURSU ORAZ FORMULARZE ZGŁOSZEŃ DO UDZIAŁU W KONKURSIE DOSTĘPNE SĄ
- w portierni Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1,
- na stronie internetowej Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach www.zdiz.suwalki.pl
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach www.um.suwalki.pl
Szczegółowych informacji dotyczących konkursu udziela:
Jolanta Tama, tel. 87 565 99 37, tel. kom. 502 738 710, pok. nr 5 Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84.
FORMULARZE ZGŁOSZEŃ NALEŻY SKŁADAĆ DO DNIA
16 CZERWCA 2023 R. W NIŻEJ WYMIENIONYCH MIEJSCACH
- w biurze podawczym zlokalizowanym w holu Urzędu Miejskiego, pok. Nr 5, ul. Mickiewicza 1,
- w skrzynce podawczej Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 82.
Zgłoszenia można także przesyłać na adres:
Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82.
PREZYDENT MIASTA SUWAŁKI SERDECZNIE ZAPRASZA DO UDZIAŁU W KONKURSIE!