W związku z aktualną sytuacją w kraju związaną z rozprzestrzenieniem się wirusa COVID-19, w trosce o zdrowie interesantów i pracowników, Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach od czwartku, tj. 05 listopada pracować będzie w trybie wewnętrznym wyłączającym bezpośrednią obsługę interesantów.
Prosimy, aby w miarę możliwości wykorzystywać alternatywne sposoby komunikacji:
- ePUAP (kliknij TUTAJ),
- wysyłka pism/wniosków pocztą,
- e-mailem: sekretariat@zdiz.suwalki.pl (kliknij TUTAJ),
- telefonicznie
Jeżeli sprawa wymaga osobistej obecności w Zarządzie Dróg i Zieleni w Suwałkach, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia terminu i godziny wizyty.
Aktualny spis telefonów kontaktowych do Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach: kliknij TUTAJ
Pisma adresowane do Zarządu:
- nie wymagające potwierdzenia złożenia, należy pozostawić w skrzynce znajdującej się w holu budynku Sejneńska 82, na I piętrze,
- wymagające potwierdzenia złożenia, należy wysyłać przez operatora pocztowego.